داشتم مقاله ای با عنوان "تبلیغات چه می فروشد؟" ( علیرضا صدر محمدی - دنیای افتصاد) را می خواندم که چند جمله جالب توجه ام را جلب کرد :
-"در دنياي تجارت اولين مرحله مربوط به كالا و خدمات بود. در مرحله دوم نامهاي تجاري به وجود آمد. در مرحله سوم مفاهيم جديد پا به عرصه نهاد." - جان گرانت
-"بازاريابي علم نيست. تصميمگيري عالمانه است."- آدام مورگان
-... و بالاخره يك ضربالمثل استراليايي ميگويد: " نميتوان مار در حال حركت را اندازه گرفت."
-"در دنياي تجارت اولين مرحله مربوط به كالا و خدمات بود. در مرحله دوم نامهاي تجاري به وجود آمد. در مرحله سوم مفاهيم جديد پا به عرصه نهاد." - جان گرانت
-"بازاريابي علم نيست. تصميمگيري عالمانه است."- آدام مورگان
-... و بالاخره يك ضربالمثل استراليايي ميگويد: " نميتوان مار در حال حركت را اندازه گرفت."
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر